!...welcome

سلام...

به وبلاگ خودتون خوش اومدین...!

این وبلاگ فقط درباره ی شهاب حسینی است...!

از تمامی کسانی که به وبم سر میزنن ونظرشونو میگن ممنونم...!

مردمی که گل ها را دوست میدارند خود از این گل ها دوست داشتنی ترند . . .! 

.

.

نظر یادتون نره ها...!


این هم یه وبلاگ دیگمه:

www.shasmin.blogfa.com

راستی دوستان به یه نویسنده ی فعال خوب نیازمندم

بیشتر برای عکس گذاشتن

خیلی ممنون از کسی که افتخار بده

بقیه ی جزییات رو بعد از اینکه خبر داد می گم

با تشکر:زهرا

زندگی نامه

زندگي نامه شهاب حسيني

سيد شهاب الدين حسيني تنكابني متولد 14بهمن 1352 در تهران است . آخرين مدرك تحصيلي او ديپلم علوم انساني است وتحصيلات دانشگاهي خود را در رشته روانشناسي نيمه تمام گذاشت .

زندگی حرفه ای

فعاليت شهاب حسيني با گويندگي در راديو آغاز شد و در سال 1377 با اجرادر تلويزيون كارش را ادامه داد. اولين كار اجرای تلويزيوني او جنگ اكسيژن بود . در سال 1378 دربرنامه هاي رنگ صبح (مجری، 1378) برپا - برپا (مجری، 1378)، با شما (مجری، 1378) اکسیژن (سری دوم، مجری، 1378) كار اجرا را ادامه داد

وی بازيگري را به صورت جدي در سال 1379 با نقش كوتاهي در سريال پس از باران آغاز كرد و در همان سال اولين حضور سينمايی اش را با امير قويدل در فيلم رخساره تجربه كرد . او در این فیلم با میترا حجار برای اولین بار همبازی شد.

در سال 1380 كارش را با مجموعه تلويزيوني پليس جوان ساخته سيروس مقدم ادامه داد. شهاب حسینی در این فیلم نقش اول سریال را بر عهده داشت و با درخشش توانست جایگاه خود را اندکی محکم سازد. او در این سریال با افرادی مثل میترا حجار ، پروانه معصومی ، مریلا زارعی ، فرهاد اصلانی و سعید نیکور همبازی شد. این سریال در دوران پخش خود ، از پر بیننده ترین برنامه ها بود.

شهاب حسینی فعالیتش در سینما را با بازی در فيلم سينمايي "آدمكها" به كارگرداني علي قوي تن ادامه داد و در سال 1381 در سه فيلم "واكنش پنجم به كارگرداني تهمينه ميلاني ، "اين زن حرف نميزند" اثر عليرضا اميني و "زهر عسل" به كارگرداني ابراهيم شيباني ايفاي نقش كرد.

بازی کوتاه اما تاثیر گذار او در فیلم "واکنش پنجم" باعث شد داوران جشنواره فجر آن سال ، نقش آفرینی او را شایسته کاندیدا شدن بدانند تا شهاب حسینی برای نقش مکمل، نامزد دریافت سیمرغ بلورین برای اولین بار بشود.

سال 1382را با بازی در دو فيلم "شمعي در باد" ساخته پوران درخشنده و "الهه زيگورات" ساخته رحمان رضايي سپری کرد.

بازی تحسین برانگیز او در فیلم "شمعی در باد " در نقش بابک که مبتلا به ایدز بود ، کاندیداتوری دیگری را برایش در بیست و دومین دوره از جشنواره فجر و هشتمین دوره جشن خانه سینما برای نقش مکمل به ارمغان آورد.
ادامه نوشته

برف روی شیروانی داغ

Photo

خانه ی پدری

Photo: ‎فیلم * خانه پدری * کیانوش عیاری سرانجام در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد ... 

داستان «خانه پدری»  از اواخر دوره‌ی قاجار و اوایل دوره‌ی پهلوی آغاز می‌شود. این فیلم درباره‌ی پدری است که به همراهی پسرش، دخترش را به جرم اینکه آبروی خانواده را برده است، می‌کشد و در خانه‌اش به خاک می‌سپارد. تاثیر این اتفاق در 6 دهه در «خانه‌ی پدری» روایت می‌شود. 

بازیگران : مهدی هاشمی، مهران رجبی، شهاب حسینی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی و...‎

لبخند مهربون

Photo: ‎زمستان 92 

عکس : کوروش جوان‎

زیبا مثل همیشه

Photo

سخنی از شهاب حسینی

اهي، آدميزاد است خب. گاهي، فقط گاهي. گاهي از بود و نبود آدم هاي اطرافش خسته مي شود. گاهي بي دليل بغض مي کند. گاهي بي هوا خاطراتش را مي کاود به دنبال رد و نشاني از يک پشت گرمي، يک کوه، يک تکيه گاه. گاهي دلش يک جفت گوش مي خواهد که فقط بشنود، يک جفت چشم که فقط ببيند. يک نگاه ساده به گفتن يکي کنار تو هست، يکي تو را مي فهمد، يکي هوايت را دارد. گاهي دلش يک راه دور مي خواهد در يک جاي دور. دور از تمام گذشته و حال و آينده. دور از خودش. گاهي دلش يک پلک زدن مي خواهد به بيداري از يک خواب بد، به معجزه ي باران شدن يک ابر سياه، به آرامش داشتن يک او. گاهي چيزهايي که از اختيار آدمي خارج است بي اختيار سرش هوار مي شود و کلافه اش مي کند. گاهي گم مي شود در نداشته ها و نبودن ها و نتوانستن ها. جا مي ماند روي نيمکت هاي خالي، صندلي هاي غبار گرفته پشت ميزهاي دونفره، زير درخت هاي شمال، پاي يک رودخانه. گاهي همه چيز را سياه و سفيد مي بيند. بيشتر سياه. و اين گاهي ها که گذشت، باز مي خندد، حرف مي زند، فراموش مي کند، سرش را به کار گرم مي کند که مثلاً زندگي مي کند. گاهي، فقط گاهي. آدميزاد است ...

Photo: ‎گاهي، آدميزاد است خب. گاهي، فقط گاهي. گاهي از بود و نبود آدم هاي اطرافش خسته مي شود. گاهي بي دليل بغض مي کند. گاهي بي هوا خاطراتش را مي کاود به دنبال رد و نشاني از يک پشت گرمي، يک کوه، يک تکيه گاه. گاهي دلش يک جفت گوش مي خواهد که فقط بشنود، يک جفت چشم که فقط ببيند. يک نگاه ساده به گفتن يکي کنار تو هست، يکي تو را مي فهمد، يکي هوايت را دارد. گاهي دلش يک راه دور مي خواهد در يک جاي دور. دور از تمام گذشته و حال و آينده. دور از خودش. گاهي دلش يک پلک زدن مي خواهد به بيداري از يک خواب بد، به معجزه ي باران شدن يک ابر سياه، به آرامش داشتن يک او. گاهي چيزهايي که از اختيار آدمي خارج است بي اختيار سرش هوار مي شود و کلافه اش مي کند. گاهي گم مي شود در نداشته ها و نبودن ها و نتوانستن ها. جا مي ماند روي نيمکت هاي خالي، صندلي هاي غبار گرفته پشت ميزهاي دونفره، زير درخت هاي شمال، پاي يک رودخانه. گاهي همه چيز را سياه و سفيد مي بيند. بيشتر سياه. و اين گاهي ها که گذشت، باز مي خندد، حرف مي زند، فراموش مي کند، سرش را به کار گرم مي کند که مثلاً زندگي مي کند. گاهي، فقط گاهي. آدميزاد است ...‎

با شهرام قائدی  پشت صحنه *سرزمین کهن*

Photo: ‎با شهرام قائدی

پشت صحنه *سرزمین کهن*

****

سرزمین کهن از امشب 3 بهمن ساعت 22/30 شبکه سه سیما

هر هفته پنج شنبه ها 
تکرار جمعه ها ساعت 19/30‎

محمدامین و امیرعلی

{.گفته بودن محمدامین سرطان داشته ولین این جور نیست .}

{.محمدامین مریضی پوستی داشته.}

Photo: ‎دوستان عزيز متاسفانه در چند ماه گذشته مطلبي در فضاي مجازي منتشر شده و بارها در سايت ها ، وبلاگ ها و صفحات و حتي پروفايل هاي شخصي به اشتراک گذاشته شده که به هيچ وجه صحت ندارد .... 
به عنوان ادمين اين صفحه از طرف آقاي شهاب حسيني و همسرشون اعلام مي شود که هيچ کدام از فرزندان آقاي شهاب حسيني 
(محمد امين و امير علي ) بيماري ندارند ( سرطان ) و اين مطلب شايعه اي بيش نيست  ... از همراهي و مهرباني هميشگي شما نازنينان سپاس و همچنين قدرداني مي کنيم از تمامي دوستاني که در اين مدت بارها از صحت اين موضوع از طريق همين صفحه جويا شدند و بدون آگاهي ، باور و شايعه پراکني نکردند.

***
در ضمن لطفا دوستاني که براي آقاي حسيني احترام قائل هستند و مي دانند که ايشان از بي حاشيه ترين هنرمندان هستند ... اگر از اين به بعد شاهد اين دست شايعه پراکني ها در صفحات مختلف بودند در رد اين شايعه همکاري کنند و  لطفا اين پست را به اشتراک بگذارند.

سپاس

.... Admin‎

متن آقای سوپراستار در فیس بوکشون درباره ی پسرشون

دوستان عزيز متاسفانه در چند ماه گذشته مطلبي در فضاي مجازي منتشر شده و بارها در سايت ها ، وبلاگ ها و صفحات و حتي پروفايل هاي شخصي به اشتراک گذاشته شده که به هيچ وجه صحت ندارد ....
به عنوان ادمين اين صفحه از طرف آقاي شهاب حسيني و همسرشون اعلام مي شود که هيچ کدام از فرزندان آقاي شهاب حسيني 
(محمد امين و امير علي ) بيماري ندارند ( سرطان ) و اين مطلب شايعه اي بيش نيست ... از همراهي و مهرباني هميشگي شما نازنينان سپاس و همچنين قدرداني مي کنيم از تمامي دوستاني که در اين مدت بارها از صحت اين موضوع از طريق همين صفحه جويا شدند و بدون آگاهي ، باور و شايعه پراکني نکردند.

***
در ضمن لطفا دوستاني که براي آقاي حسيني احترام قائل هستند و مي دانند که ايشان از بي حاشيه ترين هنرمندان هستند ... اگر از اين به بعد شاهد اين دست شايعه پراکني ها در صفحات مختلف بودند در رد اين شايعه همکاري کنند و لطفا اين پست را به اشتراک بگذارند.

سپاس

شهاب حسینی

Photo

لبخند را فراموش نکن...

Photo: ‎لبخندت را فراموش نکن....‎

سخنی از شهاب حسینی

يچ وقت رويا هايت را دست کم نگير. مي شود از خواب يک گل، به بيداري يک باغ رسيد. مي شود به هواي خورشيد چشم بست و با 
تابش مخملين اش چشم گشود. مي شود نا ممکن را در خيال، نقش زد و به حقيقي ترين شکل ممکن زندگي اش کرد . . .
جهان من همين رويا هايي است که پشت چشم هايم جا مي ماند و کنج دلم پنهان مي شود. درست شبيه روياهاي تو که پشت بي حواسي هايت پنهان مي کني و کنج غرورت جا مي گذاري. هيچ وقت رويايت را دست کم نگير. روزي همين تصور محال، دستت را مي گيرد و با خودش به انتهاي سعادتي شيرين مي رساند که کام تمام نا مرادي هاي دنيا را تلخ کند. ترديد داري؟ به آب نگاه کن. برق نگاه مرا در چشمانت خواهي ديد. حتي اين انعکاس عاقلانه هم مقابل جنون روياهاي آدمي کوتاه است.

Photo: ‎هيچ وقت رويا هايت را دست کم نگير. مي شود از خواب يک گل، به بيداري يک باغ رسيد. مي شود به هواي خورشيد چشم بست و با 
تابش مخملين اش چشم گشود. مي شود نا ممکن را در خيال، نقش زد و به حقيقي ترين شکل ممکن زندگي اش کرد . . .
جهان من همين رويا هايي است که پشت چشم هايم جا مي ماند و کنج دلم پنهان مي شود. درست شبيه روياهاي تو که پشت بي حواسي هايت پنهان مي کني و کنج غرورت جا مي گذاري. هيچ وقت رويايت را دست کم نگير. روزي همين تصور محال، دستت را مي گيرد و با خودش به انتهاي سعادتي شيرين مي رساند که کام تمام نا مرادي هاي دنيا را تلخ کند. ترديد داري؟ به آب نگاه کن. برق نگاه مرا در چشمانت خواهي ديد. حتي اين انعکاس عاقلانه هم مقابل جنون روياهاي آدمي کوتاه است.‎

نشست خبری فیلم "خانه پدری" در جشنواره فیلم فجر

131694d7.jpg

1218d09e.jpg

IMAGE635274949653857909cf68f.jpg

IMAGE6352749500063731577bbc0.jpg

IMG222221175bb6b.jpg

10997853971.jpg

109987baf23.jpg

109988b6748.jpg

1099893a41f.jpg

05bef97.jpg

0239d0d.jpg

IMAGE63527494912040456965355.jpg

IMAGE635274949363598886cec01.jpg

ساکن طبقه ی وسط

تولد شهاب عزیزم

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

فووووووووت ….

فوووووووت …..

فووووووووت …

فوووووووت ….

بیا شعما رو فوت کن !!!

تولدت مبارک !!!امروز با شکوهترین روز هستی ست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک

شهاب جان سالروزت مبار
ک
و تولد محمد امین هم مبارک باشه

خبر مهم...

سلام دوستام
امروز داشتم جدول برنامه های آی فیلم رو میدیدم که
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شوق پرواز از 1392/11/11 ساعت22:30 تا00:30 نشون میده
خیلی خوشحالم
می خواستم جیغ بکشم
و داشت اشکم در میومد
وای دوباره عشقمو می بینم
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

ولی زمان پخشش زیاد خوب نیس...

عذر خواهی


سلام دوستان
ببخشید که نتونستم چند ماه مطلب بذارم
درسا زیاد و خودتون خبر داری
شرمنده ببخشید
امیدوارم جبران کنم


)هیس...!(در لس آنجلس به روی پرده رفت

به گزارش ایسنا، اکران فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» از تاریخ جمعه، ۲۲ نوامبر برابر با اول آذرماه در سینما «لامل» لس‌آنجلس آغاز می‌شود.سانس‌های اکران به زودی اعلام خواهد شد و تهیه بلیت در داخل سینما و آنلاین از طریق وب‌سایت سینما به آدرس www.laemmle.com انجام می‌شود.گفتنی است که پوران درخشنده در مراسم افتتاحیه فیلم در لس آنجلس حضور خواهد داشت.

- «ساكن طبقه وسط» تمام شد، آغاز تدوین

بانی فیلم آنلاین: فيلمبرداري فيلم جديد شهاب حسيني به پايان رسيد."ساکن طبقه وسط" در اتوبان آزادگان جلوي دوربين رفت كه تنها بازيگر آن شهاب حسيني بود. امير سمواتي تهيه كننده اين پروژه به باني فيلم گفت: «چند سكانس از اين فيلم باقي مانده كه نياز به هماهنگي هايي دارد و به همين دليل چند هفته ديگر فيلمبرداري مي شود. اين سكانس ها بدون بازيگر خواهد بود.»همزمان با پايان فيلمبرداري، مونتاژ «ساكن طبقه وسط» توسط مرتضي علي عباس ميرزايي آغاز شده است. قرار است اولين نمايش اين فيلم در جشنواره فيلم فجر باشد.ين اولين تجربه كارگرداني شهاب حسيني در سينماست. «ساكن طبقه وسط» که نوعی طنز فلسفی است داستان مردي است كه با ورود به يك ساختمان اتفاقات جديدي برايش می افتد. فهرست عوامل اين پروژه عبارتند از: کارگردان: سیدشهاب الدین حسینی، نویسنده و مجری طرح: دکتر محمد هادی کریمی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، طراح گریم: سعيد ملكان، مدیر صدابرداری: مهدی صالح کرمانی، طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجی، برنامه ريز: مریم پورشفیع، دستیار اول کارگردان: فرید سمواتی، دستیار دوم کارگردان: شبیر جوانبخش شیرازی، دستیار سوم کارگردان: پوریا ملکی، منشی صحنه: ژولیت نیکوغاسیان، گروه تولید: مهدی کارآمد تبریزی، مجیدپورشفیع،حامدآذرمیان، علی بیگی: دستیار اول فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، دستیار دوم فیلمبردار: مهران ممدوح، تصویر بردار پشت صحنه: مهدی مطلق: گروه فیلمبرداری: سجاد محمد پور طالشانی، محسن زهی، سیاوش محمدی، مهران فتحی، میلاد تیندنام، آزیتا دباغی : مسئول لباس  اجراي گريم: عباس عباسی، آرزو کی قبادی، علی بهرامی فر، مدیر صحنه: کیومرث چناری، دستیار صحنه: کیان عدالتخواه، دستیاران صحنه: محمود بیاتی، مهدی رهبری عکاس: امیر عابدی، تدارکات: محمد ولی آقابیگی. بازیگران: سید شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، حسین یاری، حسین محجوب، ساره بیات، طناز طباطبایی، دکتر محمد هادی کریمی، بابک حمیدیان، بهناز جعفری، کامبیز دیر باز، فرید سمواتی، هنگامه قاضیانی، امید روحانی، فخرالدین صدیق شریف، علی شادمان، بهنوش بختیاری، کیانوش گرامی، حسین محب اهری، ثریا حلی، مرتضی علی عباس میرزائی، مانی کسرائیان.تهيه كننده: امير سمواتي.

 - خاطره کارگردان "پایتخت" از بازیگر شدن شهاب حسینی

 با تهیه کننده پلیس جوان صحبت کردم اما تهیه کننده قبول نکرد. چرا که معتقد  بود شهاب شبیه برادر شهید اوست و واقعا تحمل نداشت که چهره برادر خود را  7 الی 8 ماه هر روز روبروی خودش ببیند. به گزارش کافه سینما به نقل از نامه نیوز - با این که هنوز جوان است و سن زیادی ندارد اما  می توان به جرات گفت در کارنامه کاری خودش لیست کاملی از تمام نقش های سینمایی و تلویزیونی دارد. "شهاب حسینی" کار هنری خود را از سال 77 با اجرای برنامه های تلویزیونی آغاز کرد و از همان زمان به چهره ای شناخته شده برای جوانان تبدیل شد.اما داستان بازیگر شدن شهاب حسینی در نوع خود قابل توجه است که سیروس مقدم کارگردان فیلمهایی نظیر اغما، پلیس جوان، پایتخت و بچه های نسبتا بد، در خاطرات خود بازگو کرد: ماجرا از این قرار بود که برای کارگردانی پلیس جوان به دنبال یک بازیگر خوش چهره می گشتم اما با تست گرفتن از چند بازیگر جوان موفق نشدم به فرد ایده آل خود برسم. روزی در یک دفتر سینمایی متوجه جوان خوش چهره ای شدم که روی صندلی نشسته و منتظر دیدن یکی از دوستانش است. با پرسجو از همکاران متوجه شدم که او شهاب حسینی یکی از مجریان کم تجربه تلویزیون است که تا کنون سابقه بازی در سریال یا فیلم های سینمایی را نداشته است.این کارگردان اظهار داشت: در مورد او با تهیه کننده کار صحبت کردم اما تهیه کننده قبول نکرد. چرا که معتقد بود شهاب شبیه برادر شهید اوست و واقعا تحمل نداشت که چهره برادر خود را 7 الی 8 ماه هر روز روبروی خودش ببیند. من هم به او حق میدادم اما واقعا کارمان داشت عقب می افتاد. تا این که قرار شد یک روز یواشکی بدون حضور تهیه کننده مریلا زارعی را برای نقش مقابل او بیاوریم و تست بگیریم.وی ادامه داد: شهاب حسینی بی نظیر بود. واقعا حیف می شد اگر از او استفاده نمی کردیم. در نهایت تهیه کننده را راضی کردیم و نمنونه کار را برای صداوسیما فرستادیم. آنها تایید کردند تا بازیگر اصلی این فیلم جوانی باشد که امروز به سوپر استار بی بدیل سینما و تلویزیون نبدیل شده است.