ﭘﺴــــﺮﮎ ... .





ﭘﺴــــﺮﮎ ... .

ﮔﺎﻫـﯽ دُختــَرکـــِ ﻗﺼﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ


ﺑﺎﻧــــﻮﯼِ مــﻦ

ﺻـــــﺪﺍ ﮐـــــﻦ!


ﮔﺎﻫــــﯽ ﮐـﻪ ﺑـﺎ ﻋﺠﻠـــﻪ ﯾـﺎ ﺑـﺎ ﺣــﺮﺹ! ﺍﺳﻤﺖ ﺭﺍ ﺻـــﺪﺍ ﻣﯽ ﺯﻧﺪﺁﺭﺍﻡ ﺑﮕـــــــﻮ:

ﺟﺎـــــــ؟

ﺗﺎ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﭼــﻪ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﺑـﺎ شَـــرم ﻣﯽ ﮔﻮﯾـــﺪ:

ﺟﺎﻧـﺖ ﺑﯽ ﺑـﻼ ... .

ﮔﺎﻫــﯽ ﺑـﯽ ﺩﻟﯿــــﻞ ﺑﺮﺍﯾـ ﯾکــ ﺟﻌﺒـﻪ ﺷﮑﻼتـــ ﯾﺎ ﭘﺎﺘﯿــــﻞ ﺑﺨـــﺮ

ﮐﻨــﺎﺭﺵ ﺑﻨﺸﯿــﻦ ﻭ ﺗﻤﺎﺷــﺎ ﮐـﻦ ﺩﺧﺘـﺮکـــ ﺭﺍ ... .

ﮐــﻪ ﺫﻭﻕ ﻣﯽ ﮐﻨـ ﺍﺯ ﻫﻤـــﺎﻥ ﺟﻌﺒــﻪ ﺍﯼ ﮐـﻪ ﺑــﺎﻭﺭ ﮐـﻦ

ﺷﯿﺮینیش ﺑﯿﺸﺘـــﺮ ﺑﺨﺎﻃــﺮِ ﺩﺳﺘــــﺎﻥِ ﺗﻮﺳﺖ ... .

ﭘﺴﺮکـــــ ... .

ﺑﯿــــﺎ ﯾکــ ﺭﺍﺯِِدختــــرآنه ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻓــــﺎﺵ ﮐﻨـﻢ:

ﺩﺧﺘـــــــﺮﻫﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﺮ ﭼﯿﺰ ســآدگی ﺩﻭﺳ ﺩﺍﺭﻧﺪ

ﯾﮏ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﭘـُﺮ ﺍﺯ ﺷﻮﻕ ﻫﺎﯼِ ﮐﻮﭼﮏ ﻭ ﺭنگی ...
نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه جون چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:07 http://tohi998.blogfa.com

شاید تنهااااااااااااا کسی نیستم که دوستت دارم

امااااااااا

کسی هستم که...

تنهاااااااااااااااااا تووووووووو را دوست دارم

مژگان چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 17:41

تاریکا جان سلام
من منتظرما با چه اسمی لینکت کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد